пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Творчість В. Івасюка


Доброго дня учасники гуртка "Жайвір". Сьогодні  наші  заняття  будуть проходити у комплексі, який складається з теоретичної частини та з практичної. Звичайно   із завданням самостійної роботи.
Отже  .....
Тема нашого заняття біографія та творчий шлях видатного українського композитора нашого земляка Володимира Івасюка.
Володя Івасюк народився 4 березня  1949 року у Кіцмані Чернівецької області в сім’ї вчителів  Михайла та Софії. У 1954 році Володя вступає в підготовчій клас Чернівецької музичної школи де починає оволодівати скрипкою. Його запрошують грати на оглядах художньої самодіяльності.
Період слави Володі Івасюка:
-Хто знає яка пісня, най впізнаванніша?.
-Так. Вірно. «Червона Рута».
ЇЇ мелодія, в якій органічно поєдналися сучасні ритми з найкращими елементами народного українського співу. «Червону Рута» та «Водограй», Івасюк створив у 1970 р. коли йому було 21 рік. Ці пісні увійшли до музичного фільму «Червона Рута», головні ролі в якому виконали В. Зінкевич та С. Ротару. Згодом «Червона Рута» увійшла до числа переможниць першого всесоюзного фестивалю «Пісня – 71». На завершальному концерті в Останкіно її виконали солісти ансамблю смерічка Н. Яремчук, В. Зінкевич і автор В. Івасюк у супроводі естрадно симфонічного оркестру.
Отже приступаємо до розучування мелодії та тексту:
Ти признайся мені,
Звідки в тебе ті чари,
Я без тебе всі дні
У полоні печалі.
Може, десь у лісах
Ти чар-зілля шукала,
Сонце-руту знайшла
І мене зчарувала?
Червону руту
Не шукай вечорами, –
Ти у мене єдина,
Тільки ти, повір.
Бо твоя врода –
То є чистая вода,
То є бистрая вода
З синіх гір.
Бачу я тебе в снах,
У дібровах зелених,
По забутих стежках
Ти приходиш до мене.
І не треба нести
Мені квітку надії,
Бо давно уже ти
Увійшла в мої мрії.


Домашнє завдання:
Самостійна робота. Підготувати розповідь про пісенну творчість В. Івасюка та виконувати пісні з його репертуару.





Немає коментарів:

Дописати коментар

 Мистецька акція Великодній кошик для Захисника   Усі кошти зібрані передано родинам наших мужніх Захисників.   У заході приймали участь вих...